عطر زنانه شیسیدو زن || Shiseido Zen

ادکلن کادویی زن شیسیدو

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز: 100 میل
  • طبع: خنک وشیرین
  • جنسیت: زنانه
  • فصل: تمام فصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن سیبان کالا
آماده ارسال ناموجود
985,000
11%
877,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر زنانه شیسیدو زن، یکی از محصولات برجسته سیبان کالاست که با استفاده از بهترین مواد اولیه و فناوری های روز دنیا ساخته شده است. این عطر با نام انگلیسی Shiseido Zen شناخته می شود و جنسیت زنانه دارد. ماندگاری عطر شیسیدو زن بسیار بالاست و در فصول پاییز و زمستان به خوبی جای می‌گیرد. عطری است با رایحه گلی و خنک، که با ترکیبی از نعناع هندی، نارنج و یاسمن سفید تشکیل شده است. این ترکیبات با هم، عطری خوشبو و ملایم با بویی شرقی می‌سازند که حسی از آرامش و زنانگی به کاربر می‌دهد.  در کل، عطر شیسیدو زن یکی از بهترین و پرطرفدارترین عطرهای زنانه موجود در بازار است که توانسته است قلوب زیادی را به خود جلب کند. توصیه می‌کنیم این عطر با بوی گلی و خنک خود را امتحان کنید و در  فصل‌های پاییز و زمستان از آن استفاده کنید.

محصولات مرتبط

ما با افتخار اعلام می‌کنیم که تمامی عطرهای موجود در فروشگاه ما ضمانت بازگشت وجه بی قید و شرط دارند. اگر از کیفیت، بویایی و یا هر ویژگی دیگری از محصولات ما راضی نیستید، می توانید آنها را بازگردانید و وجه خود را به صورت کامل پس‌بگیرید.

 یکی از مهمترین اصول فعالیت ما، رضایت مشتریان است. بنابراین، ما سعی داریم تمامی خدمات و محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه دهیم. همچنین، تیم پشتیبانی ما در سایت فروشگاه، از طریق پشتیبانی آنلاین و یا تماس تلفنی، همواره آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما عزیزان می‌باشد.

علاوه بر این، فروشگاه ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. این نشان می‌دهد که فروشگاه ما به کیفیت خدمات خود متعهد است و مشتریان می‌توانند با اطمینان از خدمات و محصولات ما استفاده کنند.

با تشکر از اعتماد شما به فروشگاه ما، منتظر سفارشات شما هستیم.

سایز
100 میل
طبع
خنک وشیرین
جنسیت
زنانه
فصل
تمام فصول
ماندگاری
بسیار خوب
گروه بویایی
چوبی مشکی گلی
نوع عطر
ادو پرفیوم
توسط
شرکت بدکینگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...